Bez porządnej reklamy bardzo trudno jest w dzisiejszych czasach odnieść sukces praktycznie w każdej branży. Aby wyróżnić się spośród setek konkurencyjnych firm, warto postawić na wysokiej jakości artykuły marketingowe, które powinny być wykonane z wysokiej jakości materiałów.

Jaki papier wybrać?

Jeżeli chodzi o promocję firmy, to od wielu lat dużym zainteresowaniem cieszą się oczywiście ulotki reklamowe. Oryginalne i kreatywne ulotki i broszury reklamowe, są doskonałym wyborem nie tylko dla dużych firm korporacyjnych, ale również dla niewielkich przedsiębiorców. Aby przygotować porządną ulotkę reklamową warto postawić nie tylko na doświadczonego grafika, który przygotuje kreatywną reklamę, ale również na wysokiej jakości papier. Do trwałych ulotek najlepiej nadaje się papier kredowy o gramaturze co najmniej 170 g.

Czym wyróżnia się wysokiej jakości papier kredowy?

Jak wspomniano powyżej większość firm do produkcji ulotek reklamowych, wykorzystuje papier kredowy o gramaturze od 130 do nawet 300 g. Jak powszechnie wiadomo większa gramatura oznacza znacznie większą wagę i doskonałą sztywność oraz trwałość ulotki. Papier kredowy pokryty jest specjalną warstwą pigmentu i spoiwa, dzięki czemu jest niesłychanie przyjemny w dotyku. Do największych zalet należy zaliczyć także szlachetny wygląd.

Mat czy błysk?

Oryginalne ulotki reklamowe i pozostałe materiały promocyjne dla firmy, można wykonać nie tylko na błyszczącym, ale również na matowym papierze kredowym. Ulotki na błyszczącym papierze są dobrym wyborem dla tych osób, które chcą wyeksponować kolory i lekko je podkreślić. Jeżeli chodzi o podłoże matowe, to lekko wyciszają one kolory i dodają stonowany efekt. Kredowy papier przypadnie do gustu również tym osobom, które chcą wykonać wydruki dwustronne. Odpowiednia gramatura stanowi doskonałe zabezpieczenie przed przebijaniem się kolorów na drugą stronę. Na samym końcu warto wspomnieć o tym, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby papier kredowy dodatkowo uszlachetnić, dzięki czemu będzie robić jeszcze większe wrażenie na odbiorcach.

Comments are closed.